Overslaan en naar de inhoud gaan

Onze partners

Build Software
BUILD SOFTWARE

Digitaal expert voor de bouwsector
• Vereenvoudig en centraliseer je administratie
• Stel je offertes makkelijk op
Flexibele bibliotheken en calculatiemethodes
• Gefaseerde workflow en geïntegreerd documentenbeheer
Snelle en flexibele berekening van kosten en opbrengsten van een bouwproject
• Vlotte opvolging van verkoop-en inkoopfacturen
• Grafische weergave van bouwprojecten via een geïntegreerde planning

Begijnendijksesteenweg 59 - 2230 Ramsel
info@build-software.eu | www.build-software.eu

WEB HERO

Een nieuwe website laten maken?
Hoger scoren in Google?

Webhero hielp al meer dan 1.300 ondernemers in Vlaanderen succesvol aan hun digitaal verhaal te bouwen. De digitale wereld evolueert sneller dan ooit en dat beïnvloedt onvermijdelijk ook jouw business. Waar concurrentie vroeger vooral vanuit lokale hoek kwam, is de toekomst vandaag digitaal. Online vindbaarheid is key.

Hoe kan Webhero jou helpen? Met een ervaren team van 13 heldhaftige Webheroes en een gigagoesting werken we graag samen aan jouw digitale groei.

Grauwmeer 1 - 3001 Leuven
www.webhero.be | info@webhero.be

Vayamundo
VAYAMUNDO

Onbezorgd genieten !

Verken het groene hart van België in de Ardennen, lekker uitwaaien aan zee, of snuif de sfeer op in de mysterieuze Katharenstreek. Of ontdek de mooie wereld via een van de begeleide rondreizen.
In elk van onze clubs schijnt de zon buiten én binnen! Elke club biedt entertainende activiteiten aan voor iedereen : zwemmen, spelen, animatie, ontspannen en lekker tafelen…

Ledenvoordeel Confederatie Bouw
Geniet 5% korting op alle tarieven.
Vraag je kortingcode aan via koen.timmermans@confederatiebouw.be
met vermelding van je lidnummer en 'promoactie Vayamundo'

Zeedijk 290-330 - 8400 Oostende
Rue Ol Fosse d'Outh 1 - 6660 Houffalize
www.vayamundo.eu

Federale
FEDERALE VERZEKERING

Eenvoud in jouw verzekeringen? Federale Verzekering en Build-Safe zijn er voor jou!

Omdat de bouw elke dag in beweging is, ontwikkelde Federale Verzekering Build-Safe, het verzekeringspakket op maat van bouwbedrijven tot 5 werknemers. Zo heb je je handen vrij om in alle gerustheid te bouwen aan jouw bedrijf en aan het huis van jouw klant!

Als lid van de Confederatie Bouw, krijg je - bovenop de 10% Build-Safe-korting - een werfradio cadeau!

Stoofstraat 12 - 1000 Brussel
www.federale.be | info@federale.be

Group S

Together talent works!

Werknemers zijn de sleutel tot succes. Dat geldt niet alleen voor ons, maar voor elke onderneming. Als HR-partner gaat ons aanbod daarom verder dan een snelle en correcte loonverwerking.

We kennen de uitdagingen van werkgevers in de bouwsector als geen ander en denken proactief mee. Onze belangrijkste troef om ondernemingen te ondersteunen in hun loon- en personeelsadministratie is onze persoonlijk aanpak. Elke onderneming kan bij ons rechtstreeks contact opnemen met een persoonlijke payroll advisor en krijgt dus advies op maat.

Kardinaal Mercierlaan 65 - 3001 Leuven
www.groups.be | leuven@groups.be
Contact : Laurens Geukens - 0476 56 83 44

XTRA CONSTRUCT

Nood aan personeel op de werf?

Onze consultants zijn ervaren in het vinden en screenen van personeel voor de bouwsector. We stellen niet alleen arbeiders ter beschikking voor onze klanten, maar ook bedienden worden geplaatst via ons. Metsers, dakwerkers, elektriciens, loodgieters, … tot zelfs werfleiders. Je vindt ze allemaal bij ons terug. Op zoek naar iemand zonder ervaring? Of liever iemand met ervaring?

Met Xtra Construct kan jouw bedrijf zich focussen op wat er echt toe doet, het succesvol afronden van projecten. Wij nemen alle administratieve taken voor ons, ook de veiligheidsmaatregelen en -wetgevingen worden op de voet bijgehouden door onze experts.

Leopoldstraat 92 - 2800 Mechelen
www.xtra.works | construct@xtra.works