Overslaan en naar de inhoud gaan

Onze partners

Federale

FEDERALE VERZEKERING

Eenvoud in jouw verzekeringen? Federale Verzekering en Build-Safe zijn er voor jou!

Omdat de bouw elke dag in beweging is, ontwikkelde Federale Verzekering Build-Safe, het verzekeringspakket op maat van bouwbedrijven tot 5 werknemers. Zo heb je je handen vrij om in alle gerustheid te bouwen aan jouw bedrijf en aan het huis van jouw klant!

Als lid van Embuild, krijg je - bovenop de 10% Build-Safe-korting - een werfradio cadeau!

Stoofstraat 12 - 1000 Brussel
www.federale.be | info@federale.be

Meer info

GROUP S

Together talent works!

Werknemers zijn de sleutel tot succes. Dat geldt niet alleen voor ons, maar voor elke onderneming. Als HR-partner gaat ons aanbod daarom verder dan een snelle en correcte loonverwerking.

We kennen de uitdagingen van werkgevers in de bouwsector als geen ander en denken proactief mee. Onze belangrijkste troef om ondernemingen te ondersteunen in hun loon- en personeelsadministratie is onze persoonlijk aanpak. Elke onderneming kan bij ons rechtstreeks contact opnemen met een persoonlijke payroll advisor en krijgt dus advies op maat.

Kardinaal Mercierlaan 65 - 3001 Leuven
www.groups.be | leuven@groups.be