Overslaan en naar de inhoud gaan
JoBB

De jongerenkamer van de Confederatie Bouw Vlaams-Brabant

JoBB logo

De jongerenkamer Confederatie Bouw Vlaams-Brabant, bekend onder de naam JoBB, werd oorspronkelijk opgericht rond 1990. De jongerenkamer in zijn toenmalige vorm bleef bestaan tot het jaar 2003. In 2014 werd de jongerenkamer nieuw leven ingeblazen. Onder leiding van Michael Roels, de eerste voorzitter van de tweede generatie, werd een nieuw bestuur samengesteld. Ondertussen heeft JoBB al een mooi palmares aan activiteiten opgebouwd en is de voorzittersfakkel in handen van Roel Coose.

Jobb, een groep jonge ondernemers die dynamische mensen met een hart voor de bouw samenbrengt in een groeiend netwerk waar ‘business & fun’ centraal staat.

Onze missie & visie

WERKING

Zeven keer per jaar worden er bestuursvergaderingen georganiseerd waar een gevarieerd palet aan onderwerpen aan bod komt. Daarnaast zijn er meerdere werkgroepen die de evenementen die JoBB organiseert in goede banen moeten leiden.

NETWERKEVENEMENTEN

Om aannemers uit onze regio de mogelijkheid te bieden hun netwerk professionele contacten uit te bouwen, organiseert JoBB in samenwerking met de Confederatie Bouw Vlaams-Brabant vijf evenementen per jaar gekoppeld aan een leuke activiteit. Steevast gezellig, origineel, uiteraard met lekkers erbij, zijn deze evenementen steeds weer voltreffers.

Wens je op de hoogte te blijven van onze activiteiten, dan kan je ons volgen op facebook.

Bestuursleden
Roel Coose - Eltherm nv (Voorzitter) Peter Tavernier - Bouwbedrijf Dethier
Bertrand Schrevens - Kulapro nv Thomas Buyse - Jonckheere Projects nv
Tom De Hauwere Bouwbedrijf - De Hauwere bv Johan Mauriën - VE-RA-BO nv
Dave Coenen - Electro Corbeels nv Tom Spapens - Bato nv
Olivier Buyckx - Hosbur bv Olivier Schrevens - Kulapro nv
Robin Oldyck - Oldyck & Zn Alexander Caels - Caels & Partners bv
Yves Wullus - Federale Verzekering (peter) Jeroen Nevelsteen - Iris (peter)

Dynamisch, geëngageerd en veel goesting om actief ons netwerk verder te helpen uitbouwen ? Tussen 21 en 42 en actief in de bouwsector ? Dan kan jij je hier kandidaat stellen voor ons bestuur.

Naar het formulier
  • Ilse Van Campenhout